سخن روز :
راهبرد مشارکت الکترونیک

راهبرد مشارکت سازمان تعاون روستایی استان یزد

این سازمان درجهت رسیدن به اهداف سازمانی نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید.

در جهت خدمت رسانی بهتر ، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان نظر سنجی را درسایت فراهم نموده است.

دراین تارنما سعی شده کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری تارنما ، دسترس پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.

اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ....درسایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.

دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها درسایت سازمان فراهم شده است.

زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیک yazd@corc.ir  پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

 
تاریخ به روزرسانی: 1399/02/26
تعداد بازدید: 734
Powered by DorsaPortal