سخن روز :
دیدار مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان یزد با مدیر تعاون روستایی استان با هدف افزایش همکاری
1403/03/21
💢 دیدار مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان یزد با مدیر تعاون روستایی استان با هدف افزایش همکاری
✍️ به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان یزد روز شنبه 12 خردادماه 1403 در راستای فراهم نمودن بسترهای لازم برای توسعه بخش اقتصادی با هدف افزایش همکاری دو مجموعه و در نتیجه ، تسهیل گری و رفع مشکلات کمبود نقدینگی در تشکل‌های تعاونی و جذب تسهیلات مناسب برای تولیدکنندگان و شبکه تعاونی روستایی، جلسه ای با حضور دشتی مدیر تعاون روستایی استان، اکبری معاون تعاون روستایی، یاسایی مدیر بانک توسعه تعاون، منصوری معاون اعتباری بانک توسعه تعاون استان یزد برگزار گردید.
⬅️ "سید حسین دشتی" مدیر تعاون روستایی استان یزد با اشاره به مشکلات نقدینگی برای توسعه فعالیت ها در تعاونی ها و اتحادیه ها اظهار داشت: تدوین تفاهمنامه در راستای افزایش زمینه های همکاری مالی و تامین اعتبارات از سوی بانک توسعه تعاون با تعاونی ها در دستور کار این مدیریت و بانک توسعه تعاون قرار داد.
⬅️وی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم بانک ها مدیریت و هدایت نقدینگی به بخش تولید است و بانک توسعه تعاون به عنوان بازوی مالی بخش تعاونی آمادگی همکاری و حمایت از تشکلهای زیر مجموعه تعاون روستایی را خواهد داشت.
💠 در پایان مقرر گردید تفاهم نامه همکاری دوطرفه، تنظیم و تشکل‌های شبکه تعاون روستایی از تسهیلات مختلف بانک توسعه تعاون با ارائه طرح توجیهی و نیز برای خرید های توافقی محصولات کشاورزی با اولویت، بهره مند گردند.
✅اخبار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران 👇
🔗 وبگاه | ایتا | بله | تاک | آی گپ | تلگرام | اینستاگرام
#تعاون_روستایی_یزد
🌐yazd.corc.ir
تعداد مشاهده خبر158 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_yazdmain_block2362
Powered by DorsaPortal